Θέλουμε την επιτυχία σας

Επικοινωνήστε μαζί μας τώρα

info@minobi.gr

6974313052

Επικοινωνιακή Διαχείριση Κρίσεων.

Πόσο έτοιμη είναι μια εταιρεία να αντιμετωπίσει κρίσεις οι οποίες έρχονται ξαφνικά ;
Πως διαχειρίζεται την εικόνα – τη φήμη της – τις αξίες της – την ιστορία της – την πορεία της – τους ανθρώπους της ;

Πως αντιμετωπίζει τις ομάδες των κοινών τα οποία θέτουν ερωτήματα ; θεσμοί – ομάδες πίεσης – συγγενείς επλεκόμενων σε κρίσεις ;
Πως ενημερώνει τα Μέσα Ενημέρωσης, τους δημοσιογράφους αλλά και πως προβάλλει τις πληροφορίες της στα δικά της Μέσα Ενημέρωσης ;

Όταν ξεσπάσει μία κρίση όλοι στρέφονται στον τρόπο με τον οποίο ο οργανισμός, η κυβέρνηση, η επιχείρηση θα τη διαχειριστούν. Ποιές απαντήσεις θα δώσουν, πόσο πολύ κερδίζουν την εμπιστοσύνη των κοινών, ποιές αξίες προβάλουν, πόσο άμεσα και πειστικά αντέδρασαν.

Η εταιρεία MINOBI διαθέτει υψηλή εξειδίκευση στη συμβουλευτική και εκπροσώπηση εταιρειών και οργανισμών στην Επικοινωνιακή Διαχείριση Κρίσεων.
Πως μπορούμε να συνεργαστούμε μαζί σας :

  1. Έχουμε την υψηλότερης ποιότητας και πιστότητας γνώσεις για την άρτια εκπαίδευση του Spokesperson του ανθρώπου που θα διαχειριστεί την κρίση
  2. Μελετάμε το περιβάλλον δράση σας
  3. Εντοπίζουμε τα σενάρια όλων των πιθανών κρίσεων
  4. Σχεδιάζουμε τον άξονα αντιμετώπισης

Γιατί είναι απαραίτητη η ανάπτυξη του σχεδίου Επικοινωνιακής Διαχείρισης Κρίσεων;

  • Είστε προετοιμασμένοι για κάθε συμβάν
  • Αποδεικνύεται στην πράξη την οργάνωση σας
  • Διατηρείται υψηλό status καθώς απο το επίπεδο διαχείρισης κρίνονται οι υποδομές σας και η ανθρωποκεντρική σας Ευθύνη

 

Επικοινωνιακή Διαχείριση Κρίσεων 

Σκοπός :

  1. η εκπαίδευση των στελεχών επικοινωνίας του οργανισμού στη διαχείριση της πληροφόρησης
  2. ορισμός ενός ειδικής σημασίας στελέχους επικοινωνιακής διαχείρισης κρίσης ο οποίος θα εκπαιδευτεί μέσω ειδικού τεστ στην αποτελεσματική διαχείριση
  3. η διαχείριση των πληροφοριών που αφορούν τη σχέση οργανισμού και ομάδων κοινού που επικοινωνεί αυτός
  4. η δημιουργία όλων των “εργαλείων επικοινωνίας” του οργανισμού
  5. η δημιουργία αυτοματοποιημένων δομών συνεπούς , έγκυρης και έγκαιρης ενημέρωσης

  • Μέσα επίτευξης Προγράμματος :

 

  1. πρώτο επίπεδο σεμιναριακού χαρακτήρα εκπαίδευση στη σωματική επικοινωνία ( εξωλεκτική ) , στο γραπτό λόγο , στην ψυχολογία της επικοινωνίας
  2. δεύτερο επίπεδο πρακτική εκπαίδευση με βιωματικό τρόπο και ασκήσεις με ειδικό τεστ ( IRTTE information representative training test )
  3. παράδοση υλικού επικοινωνίας το οποίο περιλαμβάνει οδηγίες και κείμενα επικοινωνιακής διαχείρισης κρίσεων
  4. κατάρτιση συγκεκριμένων οδηγιών ( check list ) προετοιμασίας διαχείρισης κρίσεων
  5. παράδοση οδηγού διαχείρισης εκτάκτων συμβάντων προσαρμοσμένο στον οργανισμό ( CG – Crisis Guide )

  • Πρακτικά :

 

  1. δημιουργία πλατφόρμας ενημέρωσης
  2. στρατηγικός σχεδιασμός συνεντεύξεων τύπου
  3. παράδοση κειμένων κεντρικής επικοινωνίας
  4. συγγραφή δελτίων τύπου διαχείρισης κρίσης
  5. σχεδιασμός μεθόδων ανάπτυξης σχέσεων εσωτερικά του οργανισμού προς διαχείριση πληροφοριών
  6. δημιουργία τηλεφωνικού κέντρου αμέσων απαντήσεων και κείμενο αυτόματης απάντησης
  7. δημιουργία πενταψήφιου αριθμού επικοινωνίας
  8. ορισμός υπεύθυνου εσωτερικής επικοινωνίας και σύνδεσης με το ανθρώπινο δυναμικό προς συνεχή ενημέρωση
  9.   εφοδιασμός στελεχών με λίστες επικοινωνίας – τηλεφωνικούς αριθμούς όλων των συνεργατών – κωδικούς πρόσβασης σε email και συστήματα
  10.   ορισμός υπεύθυνου κτιριακών εγκαταστάσεων στην περίπτωση της έκτακτης ανάγκης μετάβασης στις εγκαταστάσεις

Διαθέτουμε υψηλή εξειδίκευση στη Διαχείριση Κρίσεων

Επικοινωνήστε μαζί μας τώρα

info@minobi.gr