WEB

Social-Media-

Η Minobi B.L.I.R ως εταιρεία στρατηγικής επικοινωνίας , παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες ως πρός την παρουσία σας στο διαδίκτυο , κατασκευή σελίδας – facebook campaigns – google ads – youtube – instagram .

Συνεργαζόμαστε με την εταιρεία internet marketing rockmedia http://www.rockmedia.gr

Αναλυτικά τι ακριβώς μπορούμε να κάνουμε για εσάς .

Ιστοσελίδα

 Δημιουργία
 Διαχείριση
 Υποστήριξη
 Κειμενογραφία
 Φωτογραφίες
 Παραγωγή Video
 Βελτιστοποίηση ( SEO)

Κοινωνικά Δίκτυα

 Παρακολούθηση Λογαριασμών  Ανάπτυξη Κοινότητας
 Αλληλεπίδραση
 Στρατηγική Marketing

 Περιεχόμενο

 Δημιουργικό

Διαφήμιση

 Google AdWords
 Facebook Ads
 Instagram Ads
 Campaign Management  Email Marketing

 Content Marketing
 Media buying
 Search Engine Optimization

Ενέργειες για νέα σελίδα η μεταφορά υπάρχουσας

Ενέργειες

Κατασκευή Ιστοσελίδας
Επιλογή και παραμετροποίηση του Δημιουργικού
Επιμέλεια αρχιτεκτονικής της Ιστοσελίδας, για εύκολη πλοήγησητου χρήστη
Μεταφορά των Κειμένων και του Εικαστικού απο την παλαιάιστοσελίδα στην καινούργια
Βασικές ενέργειες SEO για συμβατότητα της ιστοσελίδας με τιςμηχανές αναζήτησης

Social Media Marketing

Η εταιρεία μας θα αναλάβει να δημιουργήσει και να διαχειριστεί πλήρως τον λογαριασμό της επιχείρησής σας στο Facebook για να αυξήσει την αναγνωρισιμότητας της επιχείρησης σας και του engagement των πελατών της. Υπενθυμίζουμε οτι οι επιμέρους στόχοι της διαχείρισης είναι οι εξής:

 Αύξηση του κοινού που θα ακολουθεί τον λογαριασμό

 Συνεχής ενημέρωση του κοινού για νέα προϊόντα, υπηρεσίες

 Αύξηση της επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα της επιχείρησης

 Παρότρυνση του κοινού για κάποια επιθυμητή ενέργεια (π.χ επαφή με την εταιρία, συμπλήρωση φόρμας ερωτήματος κλπ)

Ενέργειες

Πιο συγκεκριμένα, οι ενέργειες μας περιλαμβάνουν:

Δημιουργία και Διαχείριση των λογαριασμών
Δημιουργία περιεχομένου προς δημοσίευση (εικόνες, αναρτήσεις, βίντεο κλπ.) και παρότρυνση του κοινού για επιθυμητές ενέργειες
Παρακολούθηση δραστηριότητας χρηστών: διαχείριση σχολίων (επικοινωνία με τους χρήστες, διευκρινίσεις, ενημερώσεις, διαγραφή απρεπών σχολίων κλπ)
Προώθηση περιεχομένου σε στοχευμένες ομάδες
Συνεχής αξιολόγηση του περιεχομένου (μέτρηση αποτελεσματικότητας και βαθμού διείσδυσης στους χρήστες του διαδικτύου)
Facebook Ads

Oι διαφημίσεις στο Facebook και στο Instagram είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο που μπορούμε να αξιοποιήσουμε προκειμένου να αυξήσουμε σχετικά γρήγορα την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής μας. Με τα εργαλεία που μας παρέχουν οι 2 πλατφόρμες, μπορούμε να στοχεύσουμε δυνητικούς πελάτες με βάση Δημογραφικά στοιχεία, τόπο διαμονής, ενδιαφέροντα, επαφές, συμπεριφορές κλπ.

Επίσης μπορούμε να αξιοποιήσουμε προχωρημένες τεχνικές διαφήμισης όπως είναι το custom Audiences και τα lookalike Audiences. Με αυτές τις τεχνικές στοχεύουμε υπάρχοντες πελάτες και επιπλέον κοινό το οποίο έχει παρόμοια χαρακτηριστικά.

Οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται στον χώρο της ροής ειδήσεων των χρηστών. Οι ενέργειες για την δημιουργία και την διαχείρισή τους περιλαβάνουν:

Δημιουργία Διαφημιστικής Καμπάνιας και Στοχοθέτηση (τύπος καμπάνιας, χαρακτηριστικά target group κλπ)
Επιμέλεια κειμένου των διαφημίσεων
Επεξεργασία εικόνων και επιμέλεια εικαστικού των διαφημίσεων(αν χρειαστεί)
Παρακολούθηση των επιδόσεων της Καμπάνιας και τροποποίησητων χαρακτηριστικών της
Μηνιαίο report των αποτελεσμάτων της Καμπάνιας
Δημιουργία Καμπάνιας

Για να διαφημιστούμε στο Google Adwords πρέπει να φτιάξουμε μια Καμπάνια η οποία θα περιέχει μία ή περισσότερες Ομάδες Διαφημίσεων. Συνήθως φτιάχνουμε μία ομάδα διαφημίσεων για κάθε κατηγορία προϊόντων ή υπηρεσιών που θέλουμε να διαφημίσουμε. Η κάθε ομάδα διαφημίσεων περιέχει μία ξεχωριστή διαφήμιση για το προϊόν ή την υπηρεσία που ανήκει στην κατηγορία.

Στη συνέχεια, γίνεται λεπτομερής έρευνα στις λέξεις κλειδιά που θα ενεργοποιούν τις διαφημίσεις στις αναζητήσεις των χρηστών του Διαδικτύου.

Η διαχείριση της Διαφημιστικής Καμπάνιας περιλαμβάνει τον καθημερινό έλεγχο της απόδοσης της κάθε Καμπάνιας και των επιμέρους συστατικών της και υλοποίηση των απαραίτητων προσαρμογών, μηνιαίο report.

Retargeting

Ο μηχανισμός του Retargeting αυξάνει σημαντικά το ποσοστό των χρηστών που επιστρέφουν στην ιστοσελίδα σας για να ολοκληρώσουν μια ενέργεια την οποία άφησαν στη μέση σε προηγούμενη περιήγησή τους.

Όταν κάποιοι χρήστες του Διαδικτύου επισκέπτονται την ιστοσελίδα μας αλλά, για οποιοδήποτε λόγο, διακόπτουν την περιήγησή τους πριν προβούν σε κάποια επιθυμητή ενέργεια ( π.χ αγορά, επικοινωνία κλπ) τότε ενεργοποιείται ο μηχανισμός Retargeting και τους “ακολουθεί” με συγκεκριμένες διαφημίσεις στο διαδίκτυο (Google και Facebook) για να τους υπενθυμίσει τη παρουσία μας.

Το Retargeting μπορεί να ακολουθήσει τον χρήστη τόσο στην περιήγησή του στην μηχανή αναζήτησης της Google, όσο και στο Facebook. Ο μηχανισμός λαμβάνει υπόψη τις σελίδες που επισκέφθηκε ο χρήστης, τον χρόνο περιήγησης, τα προϊόντα που έκανε κλικ κ.α. Στη συνέχεια ακολουθεί τον χρήστη στο διαδίκτυο και του εμφανίζει την κατάλληλη διαφήμιση στην κατάλληλη θέση.

Για να έχουμε ενεργοποιημένο το retargeting τόσο στο Google όσο και στο Facebook, θα πρέπει να εγκατασταθούν οι αντίστοιχοι μηχανισμοί και να δημιουργηθούν οι κατάλληλες διαφημίσεις με τα εικαστικά τους για κάθε περίπτωση.

Αυτά τα εικαστικά δημιουργούνται σε συγκεκριμένες διαστάσεις, ώστε να εμφανιστεί το κατάλληλο format διαφήμισης στην κατάλληλη θέση της σελίδας που βλέπει ο χρήστης. Αν ο πελάτης αποφασίσει να αλλάξει η διαφήμιση μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, τότε θα πρέπει να δημιουργηθούν νέα εικαστικά.

Email Marketing
Το email είναι ένα σημαντικό εργαλείο για την επιχείρησή σας διότι:

Boηθά να μετατρέψετε αναγνώστες σε πελάτες
Bοηθά την επιχείρηση να χτίσει σχέσεις με τους πελάτες της
Το 91% των καταναλωτών διαβάζει το email του καθημερινά
Όπως ακριβώς στοχεύουμε τους επισκέπτες της ιστοσελίδας μας σε Google και Facebook με μηχανισμούς Retargeting, μπορούμε να κάνουμε το ίδιο ακριβώς και στους αναγνώστες των newsletter μας.

Η εταιρεία μας θα αναλάβει, για λογαριασμό της επιχείρησής σας, να στήσει μηχανισμό αποστολής μαζικών email με τη χρήση του «Mail Chimp» και να σας εκπαιδεύσει στη χρήση του.

Exit Intent Technology

Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό εργαλείο που μας βοηθά να απευθυνθούμε στους επισκέπτες την στιγμή που αποχωρούν από την ιστοσελίδα μας, χωρίς να έχουν προβεί σε κάποια ενέργεια (αγορά, εγγραφή σε newsletter κλπ) για να τους μετατρέψουμε σε πελάτες.

Ο μηχανισμός θα αναλύει, ανάμεσα σε άλλα, τις σελίδες που επισκέπτονται στο mobiletechnology.gr, τον χρόνο παραμονής, τα προϊόντα στα οποία κάνουν κλικ και θα τους στοχεύει με ανάλογα μηνύματα τη στιγμή που αποχωρούν, ώστε να τους δώσει μια τελευταία «ώθηση» (nudging) για κάποια ενέργεια που μας ενδιαφέρει.