Μελέτη Περίπτωσης –
Project , Υποψήφιος Δήμαρχος *
Στις δημοτικές εκλογές η Minobi κλήθηκε απο πολλούς υποψήφιους δημάρχους να σχεδιάσει την καμπάνια τους έως την εκλογή τους.
Σε έναν δήμο ο συνεργαζόμενος με εμάς υποψήφιος δήμαρχος μας ανέθεσε την καμπάνια του μόλις 3 μήνες πρίν τις εκλογές.
Μόλις αναλύσαμε τα στοιχεία σχεδιάσαμε έρευνα ποσοτική ώστε να διαπιστώσουμε την αναγνωρισιμότητα του υποψηφίου μας αλλά και την τάση που επικρατούσε στο δήμο σχετικά με την επιλογή των προσώπων.Ο υποψήφιος μας έθετε για πρώτη φορά υποψηφιότητα.
Στα πρώτα 100 ερωτηματολόγια της ποσοτικής έρευνας ο υπόψηφιος μας υπολειπόταν πολύ έναντι όλων των συνυποψηφίων του. Χαρακτηριστικά ήταν στην έκτη θέση των προτιμήσεων ανάμεσα σε έξι υποψήφιους. Εν ολίγοις ήταν τελευταίος.
Σταματήσαμε την έρευνα στο δεδομένο σημείο και τροποποιήσαμε το ερωτηματολόγιο στρέφοντας τις ερωτήσεις μας στον υποψήφιο που προηγείτο.