Μελέτη Περίπτωσης – 

Project , Υποψήφιος Δήμαρχος *

Στις δημοτικές εκλογές η Minobi κλήθηκε απο πολλούς υποψήφιους δημάρχους να σχεδιάσει την καμπάνια τους έως την εκλογή τους.
Σε έναν δήμο ο συνεργαζόμενος με εμάς υποψήφιος δήμαρχος μας ανέθεσε την καμπάνια του μόλις 3 μήνες πρίν τις εκλογές.
Μόλις αναλύσαμε τα στοιχεία σχεδιάσαμε έρευνα ποσοτική ώστε να διαπιστώσουμε την αναγνωρισιμότητα του υποψηφίου μας αλλά και την τάση που επικρατούσε στο δήμο σχετικά με την επιλογή των προσώπων.Ο υποψήφιος μας έθετε για πρώτη φορά υποψηφιότητα.
Στα πρώτα 100 ερωτηματολόγια της ποσοτικής έρευνας ο υπόψηφιος μας υπολειπόταν πολύ έναντι όλων των συνυποψηφίων του. Χαρακτηριστικά ήταν στην έκτη θέση των προτιμήσεων ανάμεσα σε έξι υποψήφιους. Εν ολίγοις ήταν τελευταίος.
Σταματήσαμε την έρευνα στο δεδομένο σημείο και τροποποιήσαμε το ερωτηματολόγιο στρέφοντας τις ερωτήσεις μας στον υποψήφιο που προηγείτο.
Αφού αντλήσαμε τα στοιχεία τα οποία θα μας ήταν χρήσιμα για να διαπιστώσουμε αν ο υποψήφιος που ήταν πρώτος στις προτιμήσεις ήταν μία δυνατή υποψηφιότητα ή λύση ανάγκης αλλά και αφού λάβαμε πληροφορίες τις οποίες χρειαζόμασταν για την καμπάνια του συνεργάτη μας ως πρός το προφίλ , την εικόνα του, το πρόγραμμα του, τις ομιλίες του , την επικοινωνία του, ολοκληρώσαμε την ερευνητική διαδικασία.
Σχεδιάσαμε μία στρατηγική σύμφωνα με τα δεδομένα τα οποία συγκεντρώσαμε.
Ο σχεδιασμός αφορούσε :
  • προφίλ – εικόνα υποψηφίου – σωματική επικοινωνία ( βλέμμα – χέρια – μάτια – χαμόγελο – χειραψία – άρθρωση )
  • ομιλίες – πρόγραμμα
  • πρόγραμμα αυτοβελτίωσης
  • στύλ ομιλίας παρουσιάσεων και επικοινωνίας
  • προσωπικό Branding
  • πως να διαπραγματεύεται
  • πως να νιώθει καλά, καλή ψυχολογία
  • καμπάνια αναγνωρισιμότητας
  • εσωτερικές σχέσεις – team building
  • στρατηγική πρός αντιπάλους
Ο υποψήφιος μας την πρώτη Κυριακή των εκλογών μπήκε στον δεύτερο γύρο της διεκδίκησης σημειώνοντας ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ αφού ανατρέψαμε κάθε πρόβλεψη, αφήνοντας πίσω παραδοσιακές δυνάμεις της περιοχής ενώ λίγες εβδομάδες νωρίτερα όλοι αυτοί ήταν σε πολύ ( έως τεράστια ) υψηλότερα ποσοστά απο τον ίδιο.
* όλα τα στοιχεία του project με περιοχή, υποψήφιο, στρατηγική στη διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου κατόπιν αιτήματος.