Θέλουμε την επιτυχία σας

Επικοινωνήστε μαζί μας τώρα

info@minobi.gr

6974313052

Σάββατο, κατά τη διάρκεια των ωρών 10:00 – 15:00 και καθημερινές 17:00 – 21:00 Ισμήνης 10 Δάφνη , 1ος όροφος Minobi , πλατεία Καλογήρων ( σταθμός μετρό Δάφνη , γραμμή 2 )

Εισηγητής : Γιώργος Παπατριανταφύλλου – επικοινωνιολόγος , καθηγητής επικοινωνίας , συγγραφέας των βιβλίων «Προγράμματα Δημοσίων Σχέσεων» και «Εταιρική Εικόνα»

Δηλώσεις συμμετοχής στο info@minobi.gr  και τηλεφωνικά στο 6974313052

Κόστος , 80 ευρώ ανά άτομο .

Εισαγωγή 

Οι Δημόσιες Σχέσεις, είναι ένα στρατηγικό σύστημα επικοινωνίας, απαραίτητο σε κάθε επιχείρηση, οργανισμό, κυβερνητικούς μηχανισμούς και μηχανισμούς δημόσιας διοίκησης.

Σύμφωνα με την Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων, το επάγγελμα των Δημοσίων Σχέσεων, αποτελεί λειτουργία αμφίδρομης επικοινωνίας, αποσκοπεί στην προγραμματισμένη διατήρηση ή δημιουργία σωστής εικόνας στο κοινό, για μια ομάδα ή άτομο, προκειμένου να πετύχει την ανάπτυξη της επικοινωνίας και των σχέσεων τους, σε βάση αμοιβαίου συμφέροντος.

Θεματολογία Σεμιναρίου , Δημόσιες Σχέσεις :

  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη .Πως πρακτικά ο Σύμβουλος Δημοσίων Σχέσεων σχεδιάζει την Κοινωνική Δράση .
  • Media Relations , πρόγραμμα ανάπτυξης σχέσεων με τα Μέσα Ενημέρωσης
  • Loyalty ,ανάπτυξη προγράμματος πιστότητας πελατών
  • Πρώτη εντύπωση – πρώτη εικόνα
  • Προσωπικό Branding
  • Φήμη – ρήγματα στην εικόνα – φήμες – ψιθυρισμοί
  • Διεθνείς δημόσιες σχέσεις
  • Πρωτόκολλο εθιμοτυπία
  • Δημόσιες σχέσεις στην Κυβέρνηση
  • Eσωτερικές Δημόσιες Σχέσεις .Πως θα σχεδιάσετε την εσωτερική εικόνα η οποία εκπέμπει τη συνολική εικόνα της επιχείρησης .
  • Τέστ ελέγχου του συμβούλου δημοσίων σχέσεων
  • Η Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων
  • Ο Κώδικας των Αθηνών
  • Οι Δημόσιες Σχέσεις και η ιστορία τους στην Ελλάδα .
  • Ιστορική αναδρομή των Δημοσίων Σχέσεων .
  • Ποιοτική έρευνα στις Δημόσιες Σχέσεις .
  • Έρευνα τάσεων
  • Τάσεις και Στάσεις
  • Δημιουργία Εταιρικής Εικόνας και Εταιρικής Φήμης .
  • Σχεδιασμός της αξιακής βάσης .
  • Σύνταξη του Business Plan .
  • Κουλτούρα και Όραμα στην επιχείρηση .
  • Η δράση του Συμβούλου Δημοσίων Σχέσεων .
  • Πως σχεδιάζεται η Στρατηγική των Δημοσίων Σχέσεων .
  • Πλάνο Δημοσίων Σχέσεων .
  • Καμπάνια Δημοσιότητας και Επικοινωνίας στα Μέσα Ενημέρωσης .
  • Στρατηγικός σχεδιασμός Δημοσιότητας στα Social Media ( στα site Κοινωνικής Δικτύωσης )
  • Ανάλυση των πιό γνωστών Social Media και τα οφέλη από μία σχεδιασμένη καμπάνια δημοσιότητας σε αυτά .
  • Σύνταξη Δελτίου Τύπου .
  • Διοργάνωση Συνέντευξης Τύπου και Συνάντησης Τύπου .
  • Ποιά είναι όλα τα ειδικά μέσα επικοινωνίας των Δημοσίων Σχέσεων .
  • Media Training .Εκπαίδευση απέναντι στα ΜΜΕ με test και εργαστήρια .
  • Image Making . Διαμόφωση προσωπικότητας .
  • Εκπαίδευση σε όλα τα είδη γραπτού λόγου στις Δημόσιες Σχέσεις .
  • Σχεδιασμός προγράμματος Lobbying . Γιατί οι Σύμβουλοι Δημοσίων Σχέσεων στις Βρυξέλλες που σχεδιάζουν Lobbying είναι τα πιό ακριβοπληρωμένα στελέχη στην Ευρώπη ;
  • Διοργάνωση εκδηλώσεων , στρατηγικός σχεδιασμός . Πως θα αποφέρει η κάθε εκδήλωση οφέλη – κέρδη και θα διαμορφώσει θετική εικόνα .
  • Εσωτερικές εκδηλώσεις ( στην επιχείρηση ) .
  • Πράσινα event .
  • Check List , πρακτική σε περισσότερα από 20 είδη εκδηλώσεων , προτάσεις σε υποστηρικτές .
  • Πως θα κάνετε προτάσεις και θα σχεδιάσετε επιτυχημένες εκδηλώσεις σε τουριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα .
  • Event Plan .
  • Xορηγία . Πως θα συντάξετε προτάσεις χορηγίας . Δεσμοί και σχέσεις εμπιστοσύνης με τους υποστηρικτές .
  • Eπικοινωνιακή Διαχείριση Κρίσεων – Crisis Communication Management .
  • Πρακτικές ασκήσεις για τον σύμβουλο στην επικοινωνιακή διαχείριση κρίσεων
  • Κατάθεση προτάσεων χορηγίας και συνεργασιών
  • Πρόληψη και Διαχείριση Κρίσεων .
  • Social Media και e-crisis .
  • Risk Management .
  • Δημόσιες Σχέσεις και Ψυχολογία .
  • Εξυπηρέτηση Πελατών . Πρακτική και εργαστήρια .
  • Επικοινωνία B2 B και B2C
  • Πως θα εκπαιδεύσετε στην επικοινωνία τους τα στελέχη στην επιχείρηση σας .
  • Πολιτική Επικοινωνία . Πως θα σχεδιάσετε μία πολιτική καμπάνια.

Παρακολουθώντας το σεμινάριο :

  • Διευθυντής ή Διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων . Θα μάθετε τις αρμοδιότητες και θα μελετήσετε  περιπτώσεις διοίκησης διευθυντικών στελεχών Δημοσίων Σχέσεων .
  • Θα γνωρίσετε και θα εκπαιδευτείτε στα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες του Διευθυντή Δημοσίων Σχέσεων .
  • Θα μπορείτε να καταρτίσετε στρατηγικά πλάνο Δημοσίων Σχέσεων .
  • Θα εκπαιδευτείτε στην Επικοινωνιακή Διαχείριση Κρίσεων .
  • Στη Χορηγία και πως θα συνεργάζεστε .
  • Να προσφέρετε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες επικοινωνίας .
  • Να εντοπίζετε το πελατολόγιο σας και τις ομάδες στις οποίες απευθύνονται τα Προγράμματα Δημοσίων Σχέσεων .
  • Οι υπηρεσίες σας θα καλύπτουν ένα τεράστιο εύρος σε κάθε επιχείρηση .
  • Θα δίνετε πρακτικά λύσεις σε όλα τα προβλήματα επικοινωνίας που προκύπτουν σε κάθε επιχείρηση .
  • Θα επικοινωνήτε αποτελεσματικά με τους συνεργάτες σας και τις ομάδες κοινού της επιχείρησης .
  • Θα σχεδιάζετε Brand επιχειρήσεις και ανθρώπους .
  • Θα κάνετε αναγνωρίσιμη χωρίς κόστος την επιχείρηση μέσω της εικόνας της και της δημοσιότητας.
  • Θα μάθετε να πραγματοποιείτε αποτελεσματικά ποιοτική έρευνα και συνεντεύξεις σε βάθος .
  • Θα εντοπίζετε B2B τις ομάδες κοινού οι οποίες είναι οι πιό κατάλληλες για την επιχείρηση σας και θα καταθέσετε στρατηγικά προτάσεις .
  • Θα μπορείτε να καταρτίσετε το Business plan .
  • Να παρέχετε συμβουλές υψηλού επιπέδου .
  • Θα συμβουλεύετε για το οργανόγραμμα .
  • Θα αναπτύσσετε με τα πιό σύγχρονα επικοινωνιακά “εργαλεία” την επιχείρηση .
  • Θα επικοινωνείτε αποτελεσματικά με τους δημοσιογράφους .
  • Θα πραγματοποιείτε media training .
  • Θα εκπαιδεύετε τους συνεργάτες σας στην ανθρωποκεντρική νοοτροπία και επικοινωνία .
  • Θα συντάσετε αποτελεσματικά και θα μάθετε τρόπους αποστολής Δελτίου Τύπου .
  • Θα μάθετε να διοργανώνετε στρατηγικά Εκδηλώσεις .
  • Εντυπωσιακό Customer Service
  • Αύξηση πιστότητας πελατών

Επαγγελματικά οφέλη :

Πως θα αναπτύξετε τις επικοινωνιακές σας δεξιότητες ώστε να δημιουργήσετε τέλεια εικόνα για αποτελεσματικές πωλήσεις , σχέσεις , επαγγελματική εικόνα – φήμη
Πως θα φτάνετε άμεσα σε συμφωνίες , μέσω της εικόνας και της επικοινωνιακής σας ψυχολογίας
Πως θα δημιουργήσετε εμπειρία σχέσεων με τους πελάτες και συνεργάτες σας
Τεχνικές παρουσίασης – ομιλιών – εργασιών – προωθήσεων
Άριστη σωματική επικοινωνία
Πως θα συντάσετε άρθρα – δελτίο τύπου
Διοργάνωση εκδηλώσεων
Πως θα μελετάτε και πως θα «διαβάζετε» τους συνεργάτες σας , τους πελάτες τι σκέφτονται , πως λειτουργούν
Πως θα αποκτήσετε τέλεια επικοινωνιακή ψυχολογία

Γενική ενημέρωση για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων

Πρακτική :

Δελτίο Τύπου . Κανόνες – Φόρμα Δελτίου Τύπου – Συγγραφή – Αποστολή – Μέτρηση Αποτελεσματικότητας ( αξιολόγηση καμπάνιας )
Δημόσιες Σχέσεις και Social Media
Διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων . Αρμοδιότητες- Καθήκοντα
Επικοινωνιακή Διαχείριση Κρίσεων – CCM Crisis Communication Management
Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων . Ξεκινήστε το δικό σας γραφείο
Πρακτική εκπαίδευση σε 19 Προγράμματα Δημοσίων Σχέσεων
Σχεδιασμός πλάνου Δημοσίων Σχέσεων

Προσομοιώσεις εξυπηρέτησης

Παραδείγματα εξυπηρέτησης

Σκηνοθετώντας την τέλεια εμπειρία πελάτη