Εισαγωγή
Οι Δημόσιες Σχέσεις, είναι ένα στρατηγικό σύστημα επικοινωνίας, απαραίτητο σε κάθε επιχείρηση, οργανισμό, κυβερνητικούς μηχανισμούς και μηχανισμούς δημόσιας διοίκησης.
Σύμφωνα με την Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων, το επάγγελμα των Δημοσίων Σχέσεων, αποτελεί λειτουργία αμφίδρομης επικοινωνίας, αποσκοπεί στην προγραμματισμένη διατήρηση ή δημιουργία σωστής εικόνας στο κοινό, για μια ομάδα ή άτομο, προκειμένου να πετύχει την ανάπτυξη της επικοινωνίας και των σχέσεων τους, σε βάση αμοιβαίου συμφέροντος.
Θεματολογία Σεμιναρίου , Δημόσιες Σχέσεις :
- Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη .Πως πρακτικά ο Σύμβουλος Δημοσίων Σχέσεων σχεδιάζει την Κοινωνική Δράση .
- Media Relations , πρόγραμμα ανάπτυξης σχέσεων με τα Μέσα Ενημέρωσης
- Loyalty ,ανάπτυξη προγράμματος πιστότητας πελατών
- Πρώτη εντύπωση – πρώτη εικόνα
- Προσωπικό Branding
- Φήμη – ρήγματα στην εικόνα – φήμες – ψιθυρισμοί
- Διεθνείς δημόσιες σχέσεις
- Πρωτόκολλο εθιμοτυπία
- Δημόσιες σχέσεις στην Κυβέρνηση
- Eσωτερικές Δημόσιες Σχέσεις .Πως θα σχεδιάσετε την εσωτερική εικόνα η οποία εκπέμπει τη συνολική εικόνα της επιχείρησης .
- Τέστ ελέγχου του συμβούλου δημοσίων σχέσεων
- Η Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων
- Ο Κώδικας των Αθηνών
- Οι Δημόσιες Σχέσεις και η ιστορία τους στην Ελλάδα .
- Ιστορική αναδρομή των Δημοσίων Σχέσεων .
- Ποιοτική έρευνα στις Δημόσιες Σχέσεις .
- Έρευνα τάσεων
- Τάσεις και Στάσεις
- Δημιουργία Εταιρικής Εικόνας και Εταιρικής Φήμης .
- Σχεδιασμός της αξιακής βάσης .
- Σύνταξη του Business Plan .
- Κουλτούρα και Όραμα στην επιχείρηση .
- Η δράση του Συμβούλου Δημοσίων Σχέσεων .
- Πως σχεδιάζεται η Στρατηγική των Δημοσίων Σχέσεων .
- Πλάνο Δημοσίων Σχέσεων .
- Καμπάνια Δημοσιότητας και Επικοινωνίας στα Μέσα Ενημέρωσης .
- Στρατηγικός σχεδιασμός Δημοσιότητας στα Social Media ( στα site Κοινωνικής Δικτύωσης )
- Ανάλυση των πιό γνωστών Social Media και τα οφέλη από μία σχεδιασμένη καμπάνια δημοσιότητας σε αυτά .
- Σύνταξη Δελτίου Τύπου .
- Διοργάνωση Συνέντευξης Τύπου και Συνάντησης Τύπου .
- Ποιά είναι όλα τα ειδικά μέσα επικοινωνίας των Δημοσίων Σχέσεων .
- Media Training .Εκπαίδευση απέναντι στα ΜΜΕ με test και εργαστήρια .
- Image Making . Διαμόφωση προσωπικότητας .
- Εκπαίδευση σε όλα τα είδη γραπτού λόγου στις Δημόσιες Σχέσεις .
- Σχεδιασμός προγράμματος Lobbying . Γιατί οι Σύμβουλοι Δημοσίων Σχέσεων στις Βρυξέλλες που σχεδιάζουν Lobbying είναι τα πιό ακριβοπληρωμένα στελέχη στην Ευρώπη ;
- Διοργάνωση εκδηλώσεων , στρατηγικός σχεδιασμός . Πως θα αποφέρει η κάθε εκδήλωση οφέλη – κέρδη και θα διαμορφώσει θετική εικόνα .
- Εσωτερικές εκδηλώσεις ( στην επιχείρηση ) .
- Πράσινα event .
- Check List , πρακτική σε περισσότερα από 20 είδη εκδηλώσεων , προτάσεις σε υποστηρικτές .
- Πως θα κάνετε προτάσεις και θα σχεδιάσετε επιτυχημένες εκδηλώσεις σε τουριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα .
- Event Plan .
- Xορηγία . Πως θα συντάξετε προτάσεις χορηγίας . Δεσμοί και σχέσεις εμπιστοσύνης με τους υποστηρικτές .
- Eπικοινωνιακή Διαχείριση Κρίσεων – Crisis Communication Management .
- Πρακτικές ασκήσεις για τον σύμβουλο στην επικοινωνιακή διαχείριση κρίσεων
- Κατάθεση προτάσεων χορηγίας και συνεργασιών
- Πρόληψη και Διαχείριση Κρίσεων .
- Social Media και e-crisis .
- Risk Management .
- Δημόσιες Σχέσεις και Ψυχολογία .
- Εξυπηρέτηση Πελατών . Πρακτική και εργαστήρια .
- Επικοινωνία B2 B και B2C
- Πως θα εκπαιδεύσετε στην επικοινωνία τους τα στελέχη στην επιχείρηση σας .
- Πολιτική Επικοινωνία . Πως θα σχεδιάσετε μία πολιτική καμπάνια.