Τουρισμός

Στην τουριστική βιομηχανία δομικό στοιχείο της επιτυχίας αυτής είναι η προσφορά εμπειρίας πρός τους επισκέπτες στη χώρα μας.

Η επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων με στρατηγικό σχεδιασμό μπορεί να πετύχει τη δημιουργία εμπειρίας απο καθήκον και όχι απο ιδιοτέλεια.

Κάθε διαφημιστικό πρόγραμμα έχει αξία όταν έχουν μπεί οι αξιακές βάσεις στην επιχείρηση ή τον οργανισμό ή στην τουριστική συμπεριφορά.

‘Οσο και να διαφημιστεί μία επιχείρηση και τα προιόντα της αν έχεις μία κακή εμπειρία με τους ανθρώπους της , δεν συνεχίζεις τη συνεργασία και διαδίδεις και την κακή αυτή εμπειρία.

Τι μπορεί να προσφέρει ένα πρόγραμμα Τουριστικών Δημοσίων Σχέσεων:

  • Στρατηγική επικοινωνία διαμόρφωσης εικόνας.Η εικόνα την οποία εκπέμπει η χώρα είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της για την προσέλκυση επισκεπτών
  •  Αφήγημα – ιστορία .Πλάνο το οποίο να προσδίδει μία αποκλειστική ταυτότητα π.χ στις συζητήσεις «ταξίδι στην Ελλάδα» – «διακοπές στην Ελλάδα» ……..ποιά συναισθήματα κατακλύζουν τις συζητήσεις αυτές και συνεπώς εκφέρονται ;
  • Διαμόρφωση κουλτούρας Ανάπτυξης Σχέσεων με τα διεθνή κοινά ώστε να παρουσιάζεται μία καλύτερη – σύγχρονη εικόνα. Είναι πολύ σημαντικό το να επηρρεάζονται αυτοί που επηρρεάζουν . Δηλαδή οι επισκέπτες απο ποιές κατηγορίες κοινών θα δεχθούν επιρροή στην επιλογή τους ; αυτές οι κατηγορίες θα πρέπει να έχουν επηρρεαστεί έγκαιρα
  • Εκπαίδευση φορέων – κλάδων στην άρτια – επιστημονική εξυπηρέτηση επισκεπτών . Καλοί τρόποι – αξίες – συνέπεια λεγομένων – αξιοπιστία και ειλικρίνεια χωρίς προσπάθεια εξαπάτησης – ήθος , δηλαδή εξυπηρέτηση απο καθήκον όχι απο ιδιοτέλεια ( καταναγκαστικά γιατί πουλάει ) – διαφάνεια στις πράξεις
  • Προσαρμογή επικοινωνιακών μηνυμάτων δημοσιότητας και εμπορικής επικοινωνίας στα μικροστοχευμένα κοινά μέσω όλων των εργαλείων και μέσων επικοινωνίας

Παπατριανταφύλλου Γιώργος

Επικοινωνιολόγος