Θέλουμε την επιτυχία σας

Επικοινωνήστε μαζί μας τώρα

info@minobi.gr

6974313052

 

Για επαγγελματικές και προσωπικές σχέσεις.
Σας συμβουλεύουμε ώστε να αισθάνεστε υπέροχα και να επικοινωνείτε με πάθος.

Σας εκπαιδεύουμε στη σωματική επικοινωνία, κινήσεις χεριών, προσώπου, χαμόγελο, χειραψία, κινήσεις που στέλνουν μηνύματα. Ορθοφωνία, ομιλίες με πάθος, επιτονισμός.

Παράλληλα, σας βοηθάμε να αισθάνεστε πάντα καλά. Ηρεμία – αυτοανάλυση -επαγγελματική ψυχραιμία – ανάπτυξη σχέσεων -η καταλληλότερη σωματική επικοινωνία ανά περίσταση – καθημερινή γαλήνη – οικογενειακές σχέσεις – συναισθηματική ισορροπία – πως να ελέγχετε τα συναισθήματα σας – οδηγίες για γαλήνιο ύπνο – επαγγελματικό όραμα – ηγεσία – άριστη επικοινωνία – πως θα ξεχωρίζετε – έντονη προσωπικότητα . 

Πρακτικά θα σας δοθεί ένα νέο πλαίσιο ιδεών και πρακτικών οδηγιών – συμβουλών για την καθημερινή διαχείριση των προσωπικών , επαγγελματικών -συναισθηματικών σας προβλημάτων και καταστάσεων .

Προσωπικό Branding – Αναλυτικά 

Με ποιόν τρόπο θα προωθείτε άριστα το έργο σας , τη δουλειά σας , τις σκέψεις σας
Πως θα πείθετε τους πάντες
Πως θα διαχειρίζεστε τον εκνευρισμό και το θυμό σας χωρίς να προκαλείτε βλάβη στον οργανισμό σας και στην ψυχολογία σας
Σχέσεις , οικογένεια , παιδιά , ισορροπία στη ζωή σας
Η σπουδαιότητα του καλού ύπνου . Χαλάρωση , το Defragment του οργανισμού . Τα στάδια του ύπνου . Ύπνος R.E.M
Πως θα αισθάνεστε συνεχώς χαλαροί και θα είστε ευχάριστοι πρός όλους τους συνομιλητές σας .
Αυτοανάλυση . Μάθετε τον εαυτό σας , πως θα ερμηνεύετε τη συμπεριφορά σας .

Πως θα κάνετε άριστη εντύπωση στις γνωριμίες σας
Ποιές είναι οι καλύτερες κινήσεις χεριών , σώματος , προσώπου
Κάθε ημέρα με καλή ψυχολογία

Πως οι ομιλίες σας θα είναι συναρπαστικές
Τεχνικές και εκπαίδευση για να ξεπερνάτε το άγχος στις ομιλίες και στις παρουσιάσεις
Πως θα μάθετε να αναπτύσετε σχέσεις εμπιστοσύνης
Ποιό το κατάλληλο στύλ για την προσωπικότητα σας
Πως θα μαγνητίζετε με την επικοινωνία σας
Σωστή ομιλία ,καθαρή άρθρωση
Πως θα καταλαβαίνετε πως αισθάνονται οι άνθρωποι με τους οποίους επικοινωνείτε

Ευχάριστοι κάθε στιγμή
Γέλιο – χαμόγελο
Πως θα δημιουργείτε εμπειρία εξυπηρέτησης
Πως δημιοργούνται η εικόνα ψυχολογικά και η οπτική παραστατική
Τηλεφωνική εξυπηρέτηση – η σπουδαιότητα
Διοργάνωση εκδηλώσεων
Ανάπτυξη σχέσεων
Ενσυναίσθηση – πως θα καταλαβαίνετε πως αισθάνονται οι άνθρωποι
Ευεξία – υγεία – ευτυχία
Διαχείριση άγχους
Διαχείριση χρόνου
Συλλογή δεδομένων – έρευνα ποιοτική in depth interview
Στρατηγική επικοινωνίας