Θέλουμε την επιτυχία σας

Επικοινωνήστε μαζί μας τώρα

info@minobi.gr

6974313052

Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2020 ,  κατά τη διάρκεια των ωρών 10:00 – 14:00 Ισμήνης 10 Δάφνη , 1ος όροφος Minobi , πλατεία Καλογήρων ( σταθμός μετρό Δάφνη , γραμμή 2 )

Εισηγητής : Γιώργος Παπατριανταφύλλου – επικοινωνιολόγος , καθηγητής επικοινωνίας , συγγραφέας των βιβλίων «Προγράμματα Δημοσίων Σχέσεων» και «Εταιρική Εικόνα»

Δηλώσεις συμμετοχής στο info@minobi.gr  και τηλεφωνικά στο 6974313052

Κόστος , 80 ευρώ ανά άτομο .

 

Θεματολογία

Στρατηγική

Η παρουσία σας στο web, social media , site
‘Ερευνα πελάτη
Εις βάθος συνέντευξη
Διαχείριση αρνήσεων
Εμπειρία πελάτη
Ψυχολογία πωλητή
Εικόνα – εμφάνιση
Πείθοντας με πάθος
Όραμα – κουλτούρα πωλητή
Νιώθοντας υπέροχα
Δημιουργώντας υπέροχη ψυχολογία στον πελάτη
Εμφάνιση – εικόνα

Σωματική επικοινωνία
Facial Coding ( εκφράσεις προσώπου )
Εμφάνιση – στύλ
Ψυχολογία
Αντιμετώπιση οργισμένου κοινού
Διαχείριση αρνητικών αντιδράσεων
Πως θα ξεπερνάτε το άγχος της έκθεσης σε κοινό
Αυθυποβολή – ορίζοντας την επιτυχία
Ρητορική , τεχνικές γοητείας πρός το κοινό σας
Τρόποι – ευγένεια – θαυμασμός
Βλεματική επαφή
Παρακολουθώντας το κοινό
Πως θα αποσπάται την προσοχή του κοινού
Χρήση της γλώσσας – συντακτικό – σημειολογία – ετυμολογία
Ενσυναίσθηση , πως θα κατανοήσετε το κοινό σας
Ομιλία – ρυθμός – ένταση – ηχόχρωμα
“Ασθένειες” της φωνής
Ξεπερνώντας τη μονοτονία
Οι κινήσεις των χεριών
Ορθοφωνία
Συνέντευξη
Παρουσίαση εργασίας
Πωλήσεις
Εντυπωσιάζοντας το ακροατήριο σας
Διαχείριση της επιτυχημένης παρουσίασης
Παρακολουθώντας το σεμινάριο :

Θα πουλάτε με άνεση – αποτελεσματικά
Θα δημιουργήσετε υψηλά επίπεδα πιστότητας των πελατών σας
Θα κλείνετε επιτυχημένες συμφωνίες
Θα μάθετε τις τεχνικές διαχείρισης αρνητικών πωλήσεων
Πως θα χρησιμοποιείτε το σώμα σας για να πείθετε
Πως θα χρησιμοποιείτε τη φωνή σας
Θα αυξήσετε το πελατολόγιο σας
Παρακολουθώντας το σεμινάριο θα μπορέσετε να ανοίξετε έναν νέο διαφορετικό δρόμο στην επαγγελματική σας πορεία και στην επικοινωνία σας ευρύτερα .



		

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη οργανισμών και επιχειρήσεων σε τμήματα πωλήσεων , στελέχη τηλεφωνικών κέντρων ( call center ) στελεχών πρώτης γραμμής , δημοσίων σχέσεων , εξυπηρέτησης πελατών , marketing και σε κάθε εργαζόμενο ή οποιονδήποτε αναζητά μία θεμελιώδη αλλαγή στην επαγγελματική και προσωπική του ζωή .

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να εκπαιδεύσει τους συμμετέχοντες πρακτικά με role play και μεθολολογία προσομοίωσης , ώστε να πωλούν πειστικά – αποτελεσματικά – με επιτυχία .