Σεμινάριο , Πολιτική Επικοινωνία .

Σεμινάριο

 

Πολιτική Επικοινωνία / Πολιτικό Branding .

 

Σάββατο 23 Ιουνίου 2018 κατά τη διάρκεια των ωρών 10:00 – 14:00 Ισμήνης 10 Δάφνη , 1ος όροφος Minobi B.L.I.R , πλατεία Καλογήρων ( σταθμός μετρό Δάφνη , γραμμή 2 ) 

Εισηγητής Γιώργος Παπατριανταφύλλου – επικοινωνιολόγος , καθηγητής επικοινωνίας , συγγραφέας των βιβλίων «Προγράμματα Δημοσίων Σχέσεων» και «Εταιρική Εικόνα»σύμβουλος Πολιτικής Επικοινωνίας . Έχει μεγάλη εμπειρία στο σχεδιασμό πολιτικής επικοινωνίας πολιτικών συνδυασμών και πολιτικών προσώπων .

Δηλώσεις συμμετοχής στο info@minobi.gr  ( καθημερινά 10:00 – 18:00 ) και τηλεφωνικά στο 2103822406 

Κόστος , 80 ευρώ ανά άτομο .

Η Πολιτική Επικοινωνία είναι οτιδήποτε αφορά τον σχεδιασμό και την υλοποίηση κάθε κίνησης ενός υποψηφίου σε Εθνικές Βουλευτικές εκλογές και εκλογές Τοπικής Αυτοδιοίκησης αλλά και τον στρατηγικό σχεδιασμό και υλοποίηση ενός κόμματος ή εκλογικού συνδυασμού .

Υπάρχει Μυστικό για την επιτυχία και την εκλογή των υποψηφίων και των συνδυασμών .

Το μυστικό αυτό είναι η επιστήμη της Πολιτικής Επικοινωνίας η οποία λειτουργεί με έναν συγκεκριμένο τρόπο . Όποιος υποψήφιος και όποιος συνδυασμός πατήσουν πάνω στον άξονα αυτό είναι δεδομένο πως εκλέγονται .

Η επιτυχία είναι σε βαθμό άνω του 90% με την εφαρμογή του μοντέλου EF . 

Η διαφορά του σεμιναρίου αυτού από οποιοδήποτε άλλο αντίστοιχο είναι σε τέσσερα σημεία τα οποία βασίζονται στο μοντέλο του Γιώργου Παπατριανταφύλλου EF ( Elected First ) . Το μοντέλο αυτό :

 

  1. Εστιάζει στην εμπειρία που βιώνουν οι άνθρωποι από τους υποψήφιους και τη δημιουργία σχέσεων μεταξύ υποψηφίων και κοινωνίας .
  2. Σας βοηθά να καταλαβαίνετε τη σκέψη των ανθρώπων στις κοινωνίες και συνεπώς την εκλογική τους συμπεριφορά δηλαδή γιατί ψηφίζουν όπως ψηφίζουν . Όχι θεωρητικά αλλά πρακτικά πως πετυχαίνετε κατανόηση και αλλαγή στον τρόπο σκέψης 
  3. Οδηγεί Στρατηγικά να ενσωματώσουν τις ανθρώπινες αξίες οι υποψήφιοι με τέτοιο τρόπο που θα πείθουν για κάθε μήνυμα τους .
  4. Φέρνει έναν εντελώς διαφορετικό επιστημονικό τρόπο που βασίζεται σε ένα μοντέλο πρωτότυπο με ποσοστό επιτυχίας εξαιρετικά υψηλό για τον υποψήφιο και τον συνδυασμό .Μελετά την εσωτερική δομή των   κοινωνικών δικτύων  και εντοπίζει την έναρξη των εκλογικών αποφάσεων  .Στο πλάνο ακολουθεί η δημιουργία του Brand .

 

Για να σας αποδείξουμε τον βαθμό επιτυχίας που θα έχετε απο την εφαρμογή της Πολιτικής Επικοινωνίας θα σας παρουσιάσουμε τρείς σχεδιασμούς και την υλοποίηση αυτών σε ισάριθμες καμπάνιες η οποίες στέφθηκαν με απόλυτη επιτυχία και οι υποψήφιοι εξελέγησαν και οι συνδυασμοί νίκησαν .

 

 

Σε ποιούς απευθύνεται :

  • Σε κάθε επαγγελματία που επιθυμεί να κάνει ένα νέο ξεκίνημα ως σύμβουλος πολιτικής επικοινωνίας .
  • Σε κάθε επαγγελματία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών Management , καθώς το σεμινάριο παρέχει τον άξονα της διοικητικής στρατηγικής των επιχειρήσεων .
  • Σε στελέχη πολιτικών γραφείων .
  • Σε ομάδες εκλογικού αγώνα .
  • Σε επαγγελματίες στη πολιτική επικοινωνία.
  • Σε στελέχη συνεργάτες υποψηφίων σε βουλευτικές εκλογές και εκλογές τοπικής αυτοδιοίκησης .
  • Σε υποψήφιους πολιτικούς ή υποψήφιους στην Τοπική Αυτοδιοίκηση .
  • Σε στελέχη Δημοσίων Σχέσεων / Marketing και Διαφήμισης 

 

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ .

Ο Υποψήφιος

  • Στρατηγική . Ο ακρογωνιαίος λίθος της επιτυχίας .
  • Τι είναι η στρατηγική .
  • Τι είναι οι τακτικές .
  • Αποστολή .
  • Οι σχέσεις με τα Μέσα Ενημέρωσης / συνεντεύξεις / σχέσεις με δημοσιογράφους / δηλώσεις πότε και πώς ;
  • Media Training = Εκπαίδευση του υποψήφιου για αποτελεσματικότητα απέναντι στα Μέσα Ενημέρωσης .
  • Διαφοροποίηση του υποψήφιου και του συνδυασμού .
  • Μικρά σαφή μηνύματα .
  • Επικοινωνία .Ένα αλάνθαστο μοντέλο .
  • Πρόβλεψη εκλογικού αποτελέσματος .
  • Ανάλυση της εκλογικής συμπεριφοράς .
  • Εκλογικό Σλόγκαν (Σύνθημα) . 
  • Οργανόγραμμα Επικοινωνιακού Επιτελείου.
  • Ο Υποψήφιος και οι Αντίπαλοι του.
  • Ο Υποψήφιος και η συμπεριφορά του προς την κοινή γνώμη.
  • Πρόγραμμα Image Making .
  • CampaignManager
    Επικεφαλής Εκλογικής Εκστρατείας .
  • Επιτροπή Εκλογικού Αγώνα.
  • Ποιοτική έρευνα – Depth Interview .
  • Οικονομική Επιτροπή.
  • Σύμβουλος Στρατηγικής και Επικοινωνίας.
  • Υπεύθυνος Οργάνωσης.
  • Ομάδα Προγραμματικών Θέσεων.
  • Υπεύθυνος Προγραμματισμού και Διαχείρισης Χρόνου.
  • Υπεύθυνος Ειδικών Ομάδων.
  • Υπεύθυνος Ειδικών Ομάδων.
  • Hατμόσφαιρα του εκλογικού κέντρου .
  • Οργανωτικές Δομές
    Λίστες .
  • Οργανωτικές Δομές
    Πολύτιμα Έγγραφα .
  • Οργανωτικές Δομές
    Το Εκλογικό Κέντρο .
  • Οι Πόροι του Εκλογικού Αγώνα .
  • Η ανάλυση της κοινής γνώμης και οι δημοσκοπήσεις .
  • Εκλογικό Μήνυμα .
  • Ιδιαίτερα σημεία στη στρατηγική της πολιτικής επικοινωνίας .
  • Ιδιαίτερα σημεία στη στρατηγική της πολιτικής επικοινωνίας – Έλλειψη Αναγνωρησιμότητας .
  • Έρευνα Αντιπάλου .
  • Εκτέλεση στην πράξη
    Ομιλία .
  • Εκτέλεση στην πράξη
    Έντυπο Υλικό .
  • Εκτέλεση στην πράξη
    Διαφημιστική Επικοινωνία .
  • Εκτέλεση στην πράξη
    . Ιστοσελίδα .
  • Η Πολιτική επικοινωνία στο internetκαι Mobile επικοινωνία .