Skip to content
- στην επιχείρηση μας πολλές φορές τηλεφωνώ και αν ήμουν πελάτης καταλαβαίνω πως δεν θα σχημάτιζα την καλύτερη εικόνα απο την αντιμετώπιση που έχω.
- όταν κοιτώ τους εργαζόμενους μας, διαπιστώνω πως δεν είναι ιδιαίτερα ευδιάθετοι και δίνουν μία αίσθηση κόπωσης.
- δεχόμαστε σχετικά αρκετές διαμαρτυρίες απο πελάτες για κακή εξυπηρέτηση.
- συζητώ με τους εργαζόμενους μας και διαπιστώνω πως δεν έχουν υψηλή αυτοπεποίθηση.
- παρατηρώ τις συμπεριφορές των εργαζομένων μας και σίγουρα θα μπορούσαμε να έχουμε καλύτερους τρόπους στην ανάπτυξη σχέσεων με τους πελάτες μας.
- έχω την αίσθηση πως χάνονται πελάτες απο κακή εξυπηρέτηση και αντιμετώπιση.
- εκτιμώ πως έχουμε οργανωτικό έλλειμα, ακαθόριστη κουλτούρα και ίσως μας λείπει η ομαδική συνεργασία.
- αφού μελετήσουμε προσεκτικά εκπαιδεύουμε τους εργαζόμενους στην τηλεφωνική επικοινωνία. Τρόποι, φωνή, διαχείριση εκνευρισμού κ.άλ
- με το πρόγραμμα μας “ευτυχισμένοι άνθρωποι-ευτυχισμένες επιχειρήσεις” δημιουργούμε εξαίρετο ψυχολογικό, εργασιακό κλίμα.
- Με το πρόγραμμα “όπως στο σπίτι” σχεδιάζουμε τη στρατηγική: συμπεριφερόμαστε στους πελάτες όπως στους καλεσμένους στο σπίτι μας.
- Με πρόγραμμα αυτοβελτίωσης, αυξάνουμε την αυτοεκτίμηση των εργαζομένων σας.
- Εκπαιδεύουμε στην άριστη εξυπηρέτηση απο καθήκον, αναπτύσουμε συστήματα συνεχούς επικοινωνίας με τους πελάτες.
- Σχεδιάζουμε στρατηγική αύξησης της πιστότητας ( loyalty )
- Εκπαιδεύουμε στην team building κουλτούρα, βάζουμε στόχους, jargon και job discription.
Go to Top