Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση

Minobi

Eκπαίδευση στελεχών που απαντούν σε τηλεφωνήματα, Εκπαίδευση στελεχών στην εξυπηρέτηση.

Απαντήσεις – διαχείριση κρίσεων και παραπόνων -διαχείριση χρόνου

Η εταιρεία Minobi εκπαιδεύει τα στελέχη τα οποία απαντούν στα τηλεφωνήματα των πελατών σας.

Το μεγαλύτερο ποσοστό των πελατών σας σχηματίζει την εικόνα του για εσάς απο την ποιότητα και την αοτελεσματικότητα της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, 

καθώς ενδεχομένως δεν έχουν επικοινωνία πρόσωπο με πρόσωπο με τους ανθρώπους σας.

Η φωνή, πως ακούγεται ο συνεργάτης σας ( ευχάριστος – έτοιμος να εξυπηρετήσει )οι λέξεις που χρησιμοποιεί ,οι λύσεις που δίνει ,το συναίσθημα το οποίο δημιουργεί είναι μερικοί καθοριστικοί παράγοντες της επιτυχίας της επιχείρησης σας.

Αν εκείνα τα κρίσιμα λεπτά ή δευτερόλεπτα δεν επιτευχθεί η κατάλληλη επικοινωνία,δημιουργείται μεγάλο ρήγμα στην εικόνα και την ανάπτυξη σας.

Εκπαίδευση στελεχών υποδοχής τηλεφωνικών κέντρων και πωλητών μέσω τηλεφωνικών κέντρων.

  • απαντήσεις
  • δημιουργία εικόνας μέσω συνομιλίας
  • διαχείριση κρίσης κατά τη διάρκεια συνομιλίας
  • πώληση μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας
  • φωνή , ένταση , χρωματισμός
  • αναγνώριση βαθμού έντασης συνομιλητή
  • κατάλληλες απαντήσεις
  • διαχείριση χρόνου στη συνομιλία και πως ελισσόμαστε ώστε να ολοκληρώσουμε με επιτυχία την τηλεφωνική επικοινωνία μας
  • διαχείριση παραπόνων – τι λέμε
  • πως ηρεμούμε αγανακτισμένους συνομιλητές
  • διαχείριση ψυχολογίας στελεχών τηλςφωνικού κέντρου
  • ήχοι και φράσεις που επηρρεάζουν καθοριστικά