Επικοινωναικό Coaching

Επίπεδο 1

Αναλυτικά 

Πως θα αισθάνεστε κάθε ημέρα καλά – ευεξείς –
χαρούμενοι ευτυχισμένοι.
Πως θα επικοινωνείτε αποτελεσματικά
στις επαγγελματικές και προσωπικές σχέσεις

Περισσότερα….

Με ποιόν τρόπο θα προωθείτε άριστα το έργο σας , τη δουλειά σας , τις σκέψεις σας
Πως θα πείθετε τους πάντες
Πως θα διαχειρίζεστε τον εκνευρισμό και το θυμό σας χωρίς να προκαλείτε βλάβη στον οργανισμό σας και στην ψυχολογία σας
Σχέσεις , οικογένεια , παιδιά , ισορροπία στη ζωή σας
Η σπουδαιότητα του καλού ύπνου . Χαλάρωση , το Defragment του οργανισμού . Τα στάδια του ύπνου . Ύπνος R.E.M
Πως θα αισθάνεστε συνεχώς χαλαροί και θα είστε ευχάριστοι πρός όλους τους συνομιλητές σας .
Αυτοανάλυση . Μάθετε τον εαυτό σας , πως θα ερμηνεύετε τη συμπεριφορά σας .

Πως θα κάνετε άριστη εντύπωση στις γνωριμίες σας
Ποιές είναι οι καλύτερες κινήσεις χεριών , σώματος , προσώπου
Κάθε ημέρα με καλή ψυχολογία
Πως οι ομιλίες σας θα είναι συναρπαστικές
Τεχνικές και εκπαίδευση για να ξεπερνάτε το άγχος στις ομιλίες και στις παρουσιάσεις
Πως θα μάθετε να αναπτύσετε σχέσεις εμπιστοσύνης
Ποιό το κατάλληλο στύλ για την προσωπικότητα σας
Πως θα μαγνητίζετε με την επικοινωνία σας
Σωστή ομιλία ,καθαρή άρθρωση
Πως θα καταλαβαίνετε πως αισθάνονται οι άνθρωποι με τους οποίους επικοινωνείτε

Ευχάριστοι κάθε στιγμή
Γέλιο – χαμόγελο
Πως θα δημιουργείτε εμπειρία εξυπηρέτησης
Πως δημιοργούνται η εικόνα ψυχολογικά και η οπτική παραστατική
Τηλεφωνική εξυπηρέτηση – η σπουδαιότητα
Διοργάνωση εκδηλώσεων
Ανάπτυξη σχέσεων
Ενσυναίσθηση – πως θα καταλαβαίνετε πως αισθάνονται οι άνθρωποι
Ευεξία – υγεία – ευτυχία
Διαχείριση άγχους
Διαχείριση χρόνου
Συλλογή δεδομένων – έρευνα ποιοτική in depth interview
Στρατηγική επικοινωνίας

Επίπεδο 2

  • Σωματική επικοινωνία 
  • Facial Coding ( εκφράσεις προσώπου ) 
  • Στρατηγική παρουσίασης 
  • Εμφάνιση – στύλ 
  • Ψυχολογία 
  • Αντιμετώπιση οργισμένου κοινού 
  • Διαχείριση αρνητικών αντιδράσεων
  • Πως θα ξεπερνάτε το άγχος της έκθεσης σε κοινό 
  • Αυθυποβολή – ορίζοντας την επιτυχία 
  • Ρητορική , τεχνικές γοητείας πρός το κοινό σας 
  • Τρόποι – ευγένεια – θαυμασμός 
  • Βλεματική επαφή με το κοινό 
  • Παρακολουθώντας το κοινό συνεχώς 
  • Πως θα αποσπάται την προσοχή του κοινού 
  • Χρήση της γλώσσας – συντακτικό – σημειολογία – ετυμολογία
  • Ενσυναίσθηση , πως θα κατανοήσετε το κοινό σας 
  • Ομιλία – ρυθμός – ένταση – ηχόχρωμα 
  • “Ασθένειες” της φωνής
  • Ξεπερνώντας τη μονοτονία
  • Οι κινήσεις των χεριών 
  • Ορθοφωνία 
  • Συνέντευξη 
  • Παρουσίαση εργασίας 
  • Πωλήσεις 
  • Εντυπωσιάζοντας το ακροατήριο σας 
  • Διαχείριση της επιτυχημένης παρουσίασης 

Πρακτική :

Με ποιόν τρόπο θα προωθείτε άριστα το έργο σας , τη δουλειά σας , τις σκέψεις σας
Πως θα πείθετε τους πάντες
Πως θα διαχειρίζεστε τον εκνευρισμό και το θυμό σας χωρίς να προκαλείτε βλάβη στον οργανισμό σας και στην ψυχολογία σας
Σχέσεις , οικογένεια , παιδιά , ισορροπία στη ζωή σας
Η σπουδαιότητα του καλού ύπνου . Χαλάρωση , το Defragment του οργανισμού . Τα στάδια του ύπνου . Ύπνος R.E.M
Πως θα αισθάνεστε συνεχώς χαλαροί και θα είστε ευχάριστοι πρός όλους τους συνομιλητές σας .
Αυτοανάλυση . Μάθετε τον εαυτό σας , πως θα ερμηνεύετε τη συμπεριφορά σας .

Πως θα κάνετε άριστη εντύπωση στις γνωριμίες σας
Ποιές είναι οι καλύτερες κινήσεις χεριών , σώματος , προσώπου
Κάθε ημέρα με καλή ψυχολογία
Πως οι ομιλίες σας θα είναι συναρπαστικές
Τεχνικές και εκπαίδευση για να ξεπερνάτε το άγχος στις ομιλίες και στις παρουσιάσεις
Πως θα μάθετε να αναπτύσετε σχέσεις εμπιστοσύνης
Ποιό το κατάλληλο στύλ για την προσωπικότητα σας
Πως θα μαγνητίζετε με την επικοινωνία σας
Σωστή ομιλία ,καθαρή άρθρωση
Πως θα καταλαβαίνετε πως αισθάνονται οι άνθρωποι με τους οποίους επικοινωνείτε

Γιατί

  • Θα παρουσιάζετε με άνεση – αποτελεσματικά 
  • Θα γίνεστε το επίκεντρο του θαυμασμού 
  • Θα κλείνετε επιτυχημένες συμφωνίες 
  • Θα μάθετε τις τεχνικές διαχείρισης του άγχους 
  • Πως θα χρησιμοποιείτε το σώμα σας για να πείθετε 
  • Πως θα χρησιμοποιείτε τη φωνή σας 
  • Θα αυξήσετε το πελατολόγιο σας 

Σε ποιούς απευθύνεται :

Σε στελέχη οργανισμών και επιχειρήσεων σε τμήματα δημοσίων σχέσεων , εξυπηρέτησης πελατών , γραφείου τύπου , marketing , διαχείρισης ανθρωπίνων πόρων , πωλήσεων , σε πολιτικούς υποψηφίους και στελέχη αυτών και σε κάθε εργαζόμενο ή οποιονδήποτε αναζητά μία θεμελιώδη αλλαγή στην επαγγελματική και προσωπική του ζωή .

Σκοπός :

Να εκπαιδεύσει τους συμμετέχοντες πρακτικά με role play και μεθοδολογία προσομοίωσης , ώστε να παρουσιάζουν πειστικά – αποτελεσματικά – με επιτυχία εργασίες , παρουσιάσεις , ομιλίες , συνομιλίες , συνεντεύξεις , παρουσιάσεις πωλήσεων , εργασιών , επικοινωνιακή διαχείριση κρίσεων , συνεντεύξεις τύπου και παράλληλα να πείσει τους συμμετέχοντες πως μπορούν να είναι αισθάνονται πολύ καλά και να ικανοποιούν πλήρως τις ανάγκες και τις επιθυμίες των ανθρώπων με τους οποίους συνεργάζονται αναπτύσσοντας σχέσεις εμπιστοσύνης – ειλικρίνειας – αξιοπιστίας