Εκδηλώσεις

crisis-management-ilustration

Εκδηλώσεις

Διοργάνωση Εκδηλώσεων:

Τα πάντα είναι εκδηλώσεις. Εσωτερικά και εξωτερικά.

Μπαίνετε σε μία επιχείρηση:

– η υποδοχή και η εξυπηρέτηση είναι Εκδηλώσεις.
– οι προωθητικές ενέργειες είναι Εκδηλώσεις.
– τα εγκαίνια είναι Εκδήλωση.
– η δεξίωση είναι Εκδήλωση.
– οι εκθέσεις είναι Εκδηλώσεις.
– οι γιορτές, οι βραβεύσεις, τα meeting, οι συνεντεύξεις τύπου, τα επαγγελματικά γεύματα , τα επαγγελματικά ταξίδια , τα πράσινα event , οι εκδηλώσεις αειφορίας , η χορηγία και τόσες ακόμα δραστηριότητες διοργανώνονται απο τα τμήματα εκδηλώσεων .

Προσωπικό training για την άρτια εκπαίδευση των στελεχών  σε όποια διοργάνωση .

Νέες ιδέες , τα μυστικά των εκδηλώσεων , νέα επαγγελματική πορεία .

Συμβουλευτική :

Πως θα συντάσετε προτάσεις επιτυχίας σε Χορηγούς και Sponsors .
Πρωτόκολο – Εθιμοτυπία .
Πως θα καλύψετε τα κόστη κάθε εκδήλωσης .
Μηδενικό Budget .
Εισιτήρια ( έκδοση – costing – Distributing ) .
Οργάνωση και διαχείριση ομάδας Event .
Νέες ιδέες , δημιουργικές .
Έκθεση αποτελεσματικότητας .
Κέρδοφορία εκδηλώσεων .
VIP communicating .
Δημιουργία εμπειρίας .
Εκδηλώσεις για τον τουρισμό – για την ενέργεια – την πράσινη ανάπτυξη – τη νέα εταιρική εικόνα – σε περιπτώσεις κρίσεων . Οι εκδηλώσεις κάθε επιχείρησης – οργανισμού – κράτους είναι ο κεντρικός άξονας της εικόνας τους και μία από τις βασικές πηγές εσόδων τους .

Τουριστικές εκδηλώσεις – Μουσικές– Συναυλίες – Πρωτόκολλο Εθιμοτυπία – Ηλεκτρονική επιχείρηση Διοργάνωσης Εκδηλώσεων – Γαμήλιες Δεξιώσεις – Πράσινα event – Δεξιώσεις – γεύματα – συνέδρια – γιορτές – εγκαίνια – προωθήσεις– – εκδηλώσεις σε αθλητικά γεγονότα – φεστιβάλ – συναυλίες – mega events – ραδιοτηλεοπτικά event / απ’ευθείας μεταδόσεις – τοπικά φεστιβάλ και γιορτές – βραβεύσεις – εταιρική φιλοξενία – παιδικές εκδηλώσεις – συνεντεύξεις τύπου – business event – Ομιλίες – εκθέσεις – σεμινάρια – εκδρομές -party – ξεναγήσεις – Βαφτίσεις – Γενέθλια – γεύματα εργασίας – coctail – εκδηλώσεις τοπικής αυτοδιοίκησης – hallmark event – τοπικά φεστιβάλ και κάθε τύπου εκδήλωση με σαφέστατη στρατηγική και αποτελεσματικότητα , χωρίς κανένα πρόβλημα – ελλείψεις – παραλείψεις – κακή οργάνωση – ατέλειες .

Αναλυτική συμβουλευτική – Διοργάνωση Εκδηλώσεων.

• Branding Εκδηλώσεων – Κάθε εκδήλωση , θα είναι Brand.

• Διοργάνωση Special Event

• Κατηγορίεςεκδηλώσεων

• Μega Event – Hallmark Events – Major Event – Local Or Community Event – Festival – Sports Event – Business Event

• Η σπουδαιότητα της στρατηγικής διοργάνωσης εκδηλώσεων στον Τουρισμό.

• Οργανισμοί προσέλκυσης ομάδων Τουρισμού , με βάση τη διοργάνωση εκδηλώσεων

• Η διαμόρφωση της εικόνας του οργανισμού , από τη διοργάνωση εκδήλωσης .

• Η επιχειρηματική ανάκαμψη από την στρατηγική διοργάνωση εκδηλώσεων.

• Η κουλτούρα και ο πολιτισμός μέσα από τη διοργάνωση εκδηλώσεων.

• Η δομή του στρατηγικού σχεδιασμού.

• Πως ξεκινάμε και πως συνεχίζουμε.

• Η διαχείριση των ανθρώπινων αναγκών στις εκδηλώσεις.

• Παρουσίαση νέων προϊόντων – υπηρεσιών και η προώθηση πωλήσεων μέσω της επιτυχημένης εκδήλωσης.

• Η τοπική κοινότητα στη διοργάνωση εκδηλώσεων.

• Ο εθελοντισμός στα Special Event.

• H Xoρηγία και το Sponsoring.

• H Βασική ιδέα της εκδήλωσης.

• Τα ΜΜΕ και η προβολή των εκδηλώσεων.

• Ο Event Manager.

• To πρότυπο της Disney.

• Σχεδιασμός εκδήλωσης.

• Χρόνος – τόπος – κίνητρα.

• Η έρευνα πριν από κάθε εκδήλωση .

• Το κοστολόγιο – το Check list.

• Όραμα και αποστολή της εκδήλωσης.

• Operation Plans.

• To προσωπικό των εκδηλώσεων.

• Ομάδες εργασίας .

• Swot Analysis, της εκδήλωσης.

• Ο άξονας επικοινωνίας των εκδηλώσεων.

• Το Budget – το εξοδολόγιο.

• Απειλές και κρίσεις στις εκδηλώσεις.

• Επικοινωνιακή Διαχείριση κρίσεων σε εκδηλώσεις .

• Oι προσκεκλημένοι.

• Φωτισμός – ήχος – ειδικά εφέ – οπτικοακουστικά μέσα – οι προσκλήσεις – διακόσμηση – Μέσα Μεταφοράς – το αναμνηστικό δώρο.

Events

Minobi strategically organizes each event to be entrusted to it.

The methodology we follow results in numerical results.

  1. Multilevel research to study all levels of each event
  2. Analysis of results
  3. Designing a clear strategy with a numerical goal
  4. Planning tactics
  5. Implementation
  6. Efficiency analysis

Types of events we perform.

  1. Team Spirit – for spectacular results in tightening employee relationships
  2. Banquets
  3. Press conferences
  4. Reports
  5. Tourist – Roadshows
  6. Party
  7. Music
  8. Concerts
  9. Green event
  10. Meals
  11. Conferences
  12. Opening
  13. Promotions
  14. Events
  15. Mega events
  16. Awards
  17. Corporate hospitality
  18. Children’s events
  19. Business event – Speeches
  20. Local festivals

and each type of event with clear strategy and effectiveness, without any problems – shortcomings – omissions – poor organization – imperfections.